بهترین راهنمای طراحی سایت - خدمات طراحی سایت

Wiki Article

۱۶بعد از طراحی سایت خود می توانم برای موفق شدن وب سایتم از شرکت شما مشاوره بگیرم؟

۱۰آیا امکان انتخاب نوع وب سایت و بخش های وب سایت و امکان دریافت پیش فاکتور به صورت آنلاین در سایت وجود دارد؟

سلام. یه سوالی که برای من پیش اومده اینه که پشتیبانی بعد از طراحی سایت انجام میشه؟

شما اگه ایده ای داشته باشید اگه قابل اجرا باشه به لحاظ قوانین وردپرس براتون اجرا میکنیم ولی بهتره اینه به طراحان ما اعتماد کنید همونطور که شما توی کارتون تخصص دارید ما هم توی کار خودمون تخصص داریم راهو چاهشو میشناسیم بهتر میدونیم چه سایتی با چه طرحی برای شما مناسبتره ما تو این زمینه چندتا پیراهن بیشتر از شما پاره کردیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با رشد چشمگیر کاربران اینترنت و ضریب نفوذ ۶۰ درصدی آن در نزد ایرانیان طراحی سایت می تواند اولین گام برای بهره بردن از ۵۰ میلیون کاربر اینترنت باشد وجود موسساتی که روزانه ۵/۱ میلیارد تومان فروش آنلاین انجام می دهند نیز بهترین موید این مطلب است.

بله هر پلن دارای یه تعداد صفحه مشخصی هست شما ممکنه فروشگاهتون ۲۰۰۰هزار محصول داشته باشه این مقدار فقط ۱۰ تاش رایگانه بقیش با توجه به تعدادش هزینش سواست یا ما بهتون یاد میدیم که چطوری محصولاتو بذارید در واقع این قیمتی که توی پلن هاست قیمت یک سایت نرماله، حتما حتما قبلش باید به ما بگین محتواتون چقدره تا ما محاسبه کنیم اگر یادتون ما طبق قانون خودمون عمل می کنیم و محتوای اضافیتون شامل هزینه میشه.

برای مثال طراحی سایت مشابه دیجی کالا ، طراحی سایت مشابه ترب و طراحی سایت شبیه علی بابا  از این قبیل طراحی سایت هاست. همچنین شرکت ویستا در زمینه طراحی سایت کتابخوان نیز فعالیت می‌کند. در این بخش ما تعدادی از نمونه کارهای طراحی سایت اختصاصی با کاربردهای گوناگون را برای مشاهده کاربران در دسترس قرار داده ایم.

امکانات متعدد در کنار هزینه کم برای راه‌اندازی وب‌سایت با این سیستم‌های مدیریت محتوا، سبب محبوبیت آن‌ها در میان طراحان شده است.

.. مواردی هستند که با توجه به زمان و انرژی که برای پیاده سازی آنها صرف میشود در قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی تاثیر خواهند داشت.

شرکت نرم افزاری ویستا وب سایت ها را به گونه ای طراحی می کند که در آینده بتوان تمام بخش های آن را ارتقا داد و همچنین می توان امکانات جدیدی را متناسب با نیاز وب سایت به آن اضافه کرد.

وب سایتی که بهتون میدیم بدون در و پیکر نیست، محکم کاری های لازمه رو انجام میدیم شما ممکنه ندونید چه چیزایی برای امنیت وب سایتتون خطرناکه ولی ما که میدونیم براتون اعمال میکنیم و بهتون میگیم.

دفتر مرکزی : تهران ، جردن ،خیابان ناصری ، ساختمان روشنک ، پلاک ۴

یسری موارد هست که بر میگرده به بی محبتی یسری از مشتریا که اینجا ذکر میکنم که بر اثر تجربه و ضرری که به ما زدن تصمیم بر تغیر روند گرفته شده:
تمام طراحی سایت های تابان شهر قابلیت سفارشی سازی شدن دارند. در ادامه به بررسی انواع مختلف روش های ساخت سایت می پردازیم.

و این امکان هست که در یک سایت اما در صفحات مجزا این رزرو ها صورت بگیره

امروزه همه ما قبل از خرید هر چیزی در اینترنت به دنبال بهترین کالا با مناسب ترین قیمت می گردیم و سپس اقدام به خرید می کنیم. همچنین به دلایلی زیادی مانند کمبود وقت، ترافیک و … اکثر مردم تمایل به خرید آنلاین پیدا کرده اند و تمامی خرید های خود را در بستر اینترنت انجام می دهند.

تمام استانداردهای جهانی در طراحی سایت شما رعایت می شود تا وب سایت شما برای موتورهای جستجو و کاربران جذاب باشد.

یک سایت دارم میخوام ثبت نام کاربرانش مثل تلگرام بششه به شکل که موقع ثبت نام وقتی شمارهموبایلشو زد براش کد عضویت توی سایت بره

این خدمات در هر زمینه و حوزه ای می تواند باشد. از تاکسی اینترنتی و خشک شویی آنلاین گرفته تا لوله کشی و سرویس پکیج و… .

پس تا الان باید متوجه اهمیت داشتن سایت شده باشی. چون میدونی که از اینستاگرام نمیشه درآمد داشت وقتی خودت حضور نداری.

برای هر دو روش نیز آموزش کار با پنل ها و مدیریت سایت پس از تحویل سایت به شما به طور کامل ارائه می‌شود. علاوه بر اینکه ما پس از اتمام طراحی وبسایت سایت آموزش کار با پنل سایت های وردپرسی را آموزش می دهیم، شما خودتان هم به راحتی می توانید با وارد شدن به سایت وردپرس فارسی، تمامی آموزش های مرتبط با آن را مطالعه کنید.

خدمات طراحی سایت - خدمات حرفه ای وب سایت خدمات طراحی سایت چیست و چرا امروزه هر فروشگاهی به آن نیاز دارد؟ امروزه با پیشرفت تکنولوژی و خریدهای اینترنتی، هر کسب و کاری این نیاز را در خود احساس می کند که از خدمات طراحی سایت استفاده کند تا بتواند فروش خود را اینترنتی بکند.

تولید محتوا نه تنها برای دیده شدن سایت شما خوب است بلکه کاربرانتان را بیشتر با خدمات شما آشنا می کند و حس اعتماد را در آن بیش از پیش جلب می کند.

یه نکته مهمی که باید حواست باشه بحث اینه که موقع صحبت برای شروع طراحی سایت یا قیمت گرفتن، تمام امکاناتی که مد نظر داری رو مطرح کن تا بعدا مشکلی پیش نیاد.

یک وبسایت وردپرسی چون سیستم مدیریت محتوا آماده هست و تجهیزاتش برای شروع در دسترسه، هزینه کمتری نسبت به طراحی سایت اختصاصی داره.

پاسخ این سؤال کاملاً وابسته به عواملی مثل سطح تلاش شما، مدت زمانی که برای این کار می‌گذارید، راه یادگیری و… می‌باشد.

از آنجا که هرکس در هر لحظه از شبانه‌روز با وارد کردن آدرس سایت می‌تواند به محتوای ارائه شده دسترسی پیدا کند. بنابراین یک هاست امن و قابل اعتماد اهمیت زیادی دارد و هزینه آن نیز به‌صورت ماهیانه یا سالیانه محاسبه می‌شود.
کدام یک برای طراحی فروشگاه اینترنتی مناسب تر است: وردپرس یا سایت اختصاصی؟ با توجه به این که فروشگاه های اینترنتی حجم بالایی دارند و بعد از مدتی ورودی سایت شما بسیار بالا میرود و به دلیل امکانات زیاد سایت، توصیه ما به شما این است که از سایت های وردپرسی استفاده نکنید و قالب فروشگاهی خود را به صورت اختصاصی بنویسید تا در آینده و پیشرفت کسب و کارتان دچار مشکل نشوید.

قیمت هر طراحی سایت با سایت دیگه متفاوته. بستگی به امکاناتی داره که نیاز دارید. برای اینکه بتونید قیمت دقیق طراحی انواع وب سایت رو بدونید میتونید از بخش مشاوره شماره تماستون رو وارد کنید و مشاورین ما با شما تماس بگیرن و با توجه به نوع وبسایت و امکاناتی که نیاز دارید قیمت دقیق رو اطلاع بدن.

سایتی که مناسب کاربران طراحی شده ، ویژگی یک سایت فروشگاهی  خوب را دارد.

همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در تمامی مراحل می‌توانید از پشتیبانی رایگان تیم ویستا بهره‌مند شوید.

هر شرکتی می بایست از یک وب سایت برخوردار باشد تا همیشه در دسترس باشد و همه افراد بتوانند به راحتی به اطلاعات آن شرکت دسترسی پسدا کنند و از خدمات و محصولات آن شرکت با خبر شوند. طراحی سایت شرکتی برای هر شرکتی نیاز می باشد. امروزه افراد جهت یافتن آدرس یا شماره تلفن شرکت ها از مرورگر وب بهره مند می شوند .

شرکت طراحی سایت کاسپید ، یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی بصورت کاملا اختصاصی و حرفه ای در سطح کشور می باشد.

برای شروع، کافی است فرم درخواست طراحی سایت ما را تکمیل کنید یا با ما تماس بگیرید.

بله چرا که نه بقیه طراحای وب یاد نمیدن که شما مجبور باشید بهشون وابسته باشید و در قبال اون وابستگی ازتون پول بگیرن قیمت طراحی رو خیلی پایین میدن شما گول میخورید و بعدش میبینید در قبال خدمات سایت کلی پول میگیرن ازتون و چون خورد خورد میگیرن شما متوجه نمیشید ولی در بلند مدت خیلی میشه به همین خاطر سایت که تموم شد یه جلسه ۱ ساعته میذاریم به یک نفر مدیر سایت آموزش کامل میدیم اگرم حس کرد یادش میره ما یه فیلم آموزشی مخصوص سایت شما میسازیم میدیم بهتون تا نگران مدیریت سایتتون نباشید هروقتم سوال داشتین ما دربست درخدمتیم

همه فروشگاه های اینترنتی کار فروش انجام می دهند؛ ولی این فروش انواع مختلفی میتواند داشته باشد که در ادامه بیشتر به این موضوع و به توصیف انواع مدل فروشگاه اینترنتی قابل طراحی میپردازیم.

سئو به مجموعه ای از فرایندها و استراتژی ها میگن که باعث میشه شما توی سرچ موتورهای جستجو بهتر دیده بشید و در رده بالاتری قرا بگیرید. سئوی گوگل الگوریتم های نا مشخصی داره و گوگل به هیچ کس این قضیه رو نمیگه وگرنه همه میفهمن و دیگه سئو معنی نمیده هر سال هم ۱۰۰ الگوریتم جدید سئو اضافه میشه با توجه به شغل و نوع کار و خدمات شما سئو های مختلفی رو میشه استفاده کرد که کارشناس مارکتینگ و سئوی ما شمارو راهنمایی میکنه.

خب بعد از این‌که ما وب‌سایت را به شما تحویل دادیم ممکنه که شما بخواهید با اون وب‌سایت به صفحه اول گوگل بیاید، به همین خاطر وب‌سایتی را که ما به شما تحویل می‌دیم کاملاً بهینه‌سازی برای انجام عملیات سئو هستش و اگر اطلاعات کمی از این موضوع داشته باشید خیلی راحت توی کسب و کار خودتون می‌تونید بیاین صفحه اول گوگل.

-یسری عکس لازمه از خودتون محیط شرکت کسب کار و صنفتون اگه دارید که هیچ اگه ندارید ما عکاس داریم میاد خیلی راحت و حرفه ای ازتون عکس میگیره هزینشم با توجه به پکیجتون تعیین میشه پیشنهاد میکنیم روی این قسمت خوب کار کنید و مانور بدین چون توی جذب مخاطبتون خیلی تاثیر داره

این مدل فروشگاه آنلاین یکی از پرکاربردترین نوع سایت فروشگاهی در میان شرکت ها و کارخانجات است. در این مدل طرفین معاملات شرکت های و بنگاه های توزیعی هستند.

پس از آن پروپوزال طراحی فروشگاه اینترنتی شما برای شما ارسال شده و مراحل تنظیم قرارداد و طراحی سایت شما استارت طراحی سایت زده میشود.

Report this wiki page