شایعات شایعه شده در طراحی سایت فروشگاه - سفارش طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

شما دیدی از مسیر پیش‌رو ندارید و خطر سقوط هرلحظه تهدیدتان می‌کند.

در بخش پیشرفته نیز می‌توانید برخی از امکانات و قابلیت‌های پیشرفته را برای آن محصول مانند امکان گذاشتن یادداشت، فعال کردن نقد‌و‌بررسی برای آن محصول و… را تنظیم کنید.

با استفاده از وردپرس شما میتوانید هر طرحی را که در ذهن دارید پیاده سازی کنید و به ظاهر دلخواه خود برسید . همچنین میتوانید در شروع کار ابتدا سایتی ساده تر را راه اندازی کنید و رفته رفته بخش های آن را زیباتر سازید و یا اینکه ارتقا دهید .

کوچک‌ترین ایراد امنیتی و نفوذ به سایت، می‌تواند اعتبار، دستاوردها و تمام آن‌چیزی که سال‌ها برایش تلاش کردید را از بین ببرد.

سلام. بله اگر هاست و دامنه رو از قبل تهیه کرده باشید، پیشنهادی که میتونیم بدیم اینه که برای کاهش هزینه های طراحی سایت از هاست و دامنه خودتون برای طراحی وبسایت شما استفاده کنیم

فاطمه سامانی از شروع دوباره نترس، این دفه از صفر شروع نمی کنی، از تجربه هات شروع می کنی. برچسب ها

داشتن وب سایت فروشگاهی یا سایت فروش اینترنتی تبدیل به یکی از واجبات تمامی کسب و کار ها در حوزه فروش و یا تولید شده است .

با استفاده از افزونه های بی شماری که برای وردپرس طراحی شده است به راحتی و تنها با چند کلیک میتوانید قابلیت های جذابی را به سایت خود اضافه نمایید و کیفیت سایت خود ا افزایش دهید .

وب‌سایت بدون محتوا هیچ ارزشی ندارد. هنگامی که شما وب‌سایت خود را تحویل می‌گیرید بدون هرگونه محتوای مفید است.

طراحی سایت فروشگاهی توسط خودتان به سادگی و در چند دقیقه.

سایت های وردپرسی به خودی خود امنیت کافی را شاید نداشته باشند و ممکن است دچار مشکلات امنیتی شوند اما با انجام روش هایی امنیت وب سایت خود را به بالاترین حد خودش میتوانید برسانید به طوری که دچار مشکلات امنیتی نگردد ، بسیاری از سبرند های محبوب در ایران و دنیا از این سیستم استفاده می کنند و این نشان از قدرت وردپرس دارد .

چیدمان محصولات بر اساس ارزانترین ها ، پر فروشترین ها و …

تاکنون هزاران پلاگین برای وردپرس که به صورت رایگان یا غیر رایگان ساخته شده است که می‌توانید که بدون هیچ گونه محدودیتی آن‌ها را بر روی وب‌سایت خودتان نصب و فعال کنید؛ یکی از پلاگین‌های مشهور و پرکاربردی که برای وردپرس طراحی،‌ توسعه و ساخته شده‌ است، پلاگین ووکامرس می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد که وب‌سایتتان را به یک وب‌سایت فروشگاهی تبدیل کنید؛ در این دوره می‌خواهیم کار با افزونه ووکامرس و هم چنین مدیریت فروشگاه اینترنتی را‌ به شما آموزش دهیم. اما بیایید کمی با تاریخچه ووکامرس آشنا شویم.

قالب های وردپرسی با تنوع زیاد خود اجازه طراحی هر نوع سایت از جمله فروشگاهی، شرکتی، موسیقی و خبری و … را به شما می دهد. ما در این مقاله می خواهیم نمونه سایت فروشگاهی با وردپرس با قالب های فروشگاهی استفاده شده در آن را به شما معرفی کنیم زیرا دیدن نمونه فروشگاه اینترنتی برای خیلی از فروشگاه های اینترنتی ایده بخش است.
پس به هیچ عنوان این دوره رایگان طراحی سایت را از دست ندهید.

ساخت سایت وردپرسی شرکت صنایع دستی به همراه قالب خاص و ویژه برای نمایش اطلاعات و فیلمهای مورد نظر شرکت ...

اکنون اگر آدرس وب‌سایت خودتان را سرچ کنید، با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد؛ در ادامه باید زبان مدنظرتان را انتخاب کنید (چون در این مینی دوره رایگان قصد طراحی یک وب‌سایت با زبان فارسی را داریم، زبان فارسی را انتخاب می‌کنیم.

این نمونه سایت فروشگاهی با وردپرس فروشنده لوازم خانگی از برند های مختلف می باشد، قالب استفاده شده در این سایت قالب فلت سام است.

مجموعه این موارد در هزینه طراحی سایت با وردپرس تاثیرگذار است.

“تا زمانی که دامنه وب‌سایت ما تایید بشه، خیلی سریع بریم سراغ مرحله بعدی دوره که همون خرید یک فضا برای کسب‌وکار اینترنتی خودمون هستش. بزن بریم :)”

.. مواردی هستند که با توجه به زمان و انرژی که برای پیاده سازی آنها صرف میشود در قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی تاثیر خواهند داشت.

یکی دیگر از نمونه سایت فروشگاهی با وردپرس اینفینیتی است این نمونه فروشگاه اینترنتی لباس برای سایت خود از قالب وودمارت استفاده کرده است.

دامنه یا ساب دامنه را قبلا ثبت کرده‌ام: در پایان نیز اگر دامنه یا ساب دامنه وب‌سایت خودتان را در اختیار دارید، می‌توانید به راحتی آدرس دامنه را به همراه پسوند آن وارد کنید و برای روی دکمه ” استفاده ” کلیک کنید.

از همین رو ما در میهن وردپرس در دو سال اخیر تصمیم گرفته‌ایم که توسط تیم برنامه‌نویسی خودمان چند قالب وردپرس کاملا ایرانی را بسازیم و این کار را نیز کردیم. ما در این قالب‌های ایرانی سعی کردیم تمامی امکاناتی که قالب‌های بین المللی دارند را کليک کنيد اضافه کنیم و در حال حاضر با افتخار می‌توانیم بگوییم که قابلیت‌ها و امکانات این قالب‌ها حتی از قالب‌های مشابه خارجی خود بیش‌تر است و کاربرد بیش‌تری مخصوصا برای وب‌سایت‌های ایرانی دارد؛ گوشه‌ای از این امکانات عبارتند از:

در نتیجه قیمت یکسان و مشخصی برای تعرفه سایت وردپرسی وجود ندارد و به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره میکنیم:

خب تا به اینجا توانستیم با استفاده از وردپرس، صفحه اصلی یک وب‌سایت شرکتی بسیار زیبا را طراحی کنیم؛ حال بیایید صفحات دیگری مثل صفحه “درباره ما” ایجاد کنیم.

لذا باید در نظر داشت که شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی که پروژه را انجام میدهد چه تعداد نیرو با تخصص های متفاوت را برای راه اندازی و ساخت سایت فروشگاهی شما درگیر پروژه میکند.

از آنجایی که سیستم مدیریت محتوای وردپرس به صورت متن باز و رایگان در اختیار افراد قرار می گیرد، از آن به عنوان یکی نرم افزارهای دنیای آزاد نام برده می شود. لازم به ذکر است که برخورداری از اندکی مهارت کد نویسی و برنامه نویسی به منظور طراحی سایت وردپرس، قابلیت اعمال هر نوع شخصی سازی را بر روی آن امکان پذیر می سازد. همچنین برخورداری از پلاگین های گوناگون و در عین حال متنوع در وردپرس، در مرتفع ساختن نیازهای مشتریان، بهبود رتبه و رنک سایت نقش بسزایی ایفا می نماید.
پس از ارتباط گرفتن مشتریان با ما و بعد از انجام مشاوره، فرم نیاز‌سنجی طراحی سایت اختصاصی به کارفرما ارسال می‌ شود. کارفرما با پر کردن این فرم و ارسال مجدد برای مشاورین ما، نسبت به نیاز‌سنجی ها سه نوع پیش فاکتور ارسال می شود که پایه، استاندارد و حرفه ای نام دارند.

طراحی وبسایت را بر بستر وردپرس انجام می‌دهیم ولی راه‌کارهای پیشنهادی ما به وردپرس محدود نمی‌شود. در صورتی‌که به دنبال کدنویسی اختصاصی هستید می‌توانید از خدمات وبسیما در حوزه طراحی رابط و تجربه کاربری بهره‌مند شوید.

به این دلیل بخش پشتیبانی از سایت رو ذکر نکردیم چون ما پشتیبانی یک ساله رایگان رو برای تمام محصولاتمون داریم.

هزینه ساخت سایت فروشگاهی با تمامی امکاناتی که برای پلن های ویژه و طلایی تعریف شده است به صورت کامل میباشد و مواردی که پلن های ویژه و طلایی تعریف شده است در پلن سفارشی در صورت نیاز به صورت رایگان اعمال میشود.

موفقیت مشتری یک شعار نیست، ارزش اصلی وبسیما است. در سال‌های گذشته و بر اساس تجربیاتی که به دست آوردیم، با خلق برندهای دیجیتال جدیدی در وب فارسی، بالاترین کیفیت خدمات ارائه و مسیر موفقیت مشتریان را ترسیم کردیم.

خدمات ما در این حوزه بسیار گسترده بوده و شاخه‌های اصلی بازاریابی شامل سئو، تبلیغات و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را برای شما ساده و کارآمد می‌کند.

امیرمهدی طاهری فر هلدینگ حامیان واقعا کارتون عالیه و تمام نیازهای ما رو خیلی سریع انجام دادید از پشتیبانی هم همیشه آنلاین بودید و جواب ما رو خیلی زود دادید

در ابتدا باید اطلاعات اولیه درباره فروشگاه اینترنتی خودتان وارد کنید که زیاد هم مهم نیست؛ فقط کافی است کشور و شهر خودتان به همراه کشور‌هایی که قصد فروش محصولاتتان به آن‌ها را دارید را انتخاب کنید.

با ما تماس بگیرید تیم مشاوره حرفه‌ای برای راه‌اندازی و توسعه کسب و کار شما

آموزش کارکردن با صفر تا صد پنل کاربری به مشتری / فروشنده

پس از اینکه وب سایت توسط کارفرما تایید شد و وب سایت به ایشان تحویل داده شد، مرحله بعد آموزش سایت است که پس از تسویه کامل، این آموزش ها در پروتال ویستا، برای کارفرما فعال می شود.

یادگیری این افزونه نیز بسیار آسان است و با دیدن آموزش هایی اندک میتوانید سایت فروشگاهی خود را به خوبی مدیرت نمایید و نتیجه مطلوبی نیز کسب کنید .

شاید در ابتدای مسیر طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس به سراغ دیگر سایت ها و بررسی آنها بروید و از لحاظ قالب و امکانات دیگر آن ها را بررسی کنید.

قالب های وردپرسی با تنوع زیاد خود اجازه طراحی هر نوع سایت از جمله فروشگاهی، شرکتی، موسیقی و خبری و … را به شما می دهد. ما در این مقاله می خواهیم نمونه سایت فروشگاهی با وردپرس با قالب های فروشگاهی استفاده شده در آن را به شما معرفی کنیم زیرا دیدن نمونه فروشگاه اینترنتی برای خیلی از فروشگاه های اینترنتی ایده بخش است.

Report this wiki page