خدمات طراحی سایت به چه معناست؟ - خدمات طراحی سایت

Wiki Article

طراحی وب سایت امروزه به عنوان یک نیاز مهم برای کسب و کار ها محسوب می شود. افزایش اعتبار برند و جذب مشتری جدید مهم ترین ویژگی های طراحی سایت هستند.

تمامی سئو کاران متخصص در ورا وب، از دانشجويان دوره های برتر سئو از چهره های برتر سئو ایران، مانند : محسن حبیبی راد هستند و تمامی پروژه های سئو ما کاملا تظمینی می‌باشند.

اولین مشکل که به نظرم بزرگترین مشکل است، سئو آنهاست. چون تمام سایت های ساخته شده این شرکت ها بر روی یک سرور میزبانی پشتیبانی می‌شوند، سئو سایت را ضعیف می‌کنند همچنین این سایت ساز ها دارای افزونه های سئو مثل رنک مث و یواست سئو نیستند و نمی‌توانید پیشنهاد سئو خوبی به شما بدهند.

پس ابتدا می بایست در نظر داشته باشید که می خواهید از کدام یک از سیستم های مدیریت محتوا استفاده کنید؛ زیرا سیستم های مدیریت محتوا با هم تفاوت های زیادی دارند که شما باید حتما در نظر داشته باشید که می خواهید کدام قالب با چه سیستم مدیریت محتوایی را دانلود کنید. 

یعنی با وجود اینکه اینستاگرام بسیار پر مخاطب است و شانس دیدن شما بسیار است اما دلیل بر این نمی‌شود که همه ما حتما به سرعت رشد می‌کنیم و به درآمد های زیادی می‌رسیم.

البته همانطور که گفتیم بسیاری از نیاز ها با همان پلتفرم های نیمه آماده قابل برطرف کردن هستند مگر آنکه آن نیاز کلان باشید و تغییر و طراحی سایت می بایست به صورت کلی و از صفر انجام شود.

شما می توانید از منابع زیر قالب وب سایت شخصی رایگان را نیز دانلود کنید؛ به این ترتیب حتی می توانید وب سایتی را برای ارائه رزومه خود در اینترنت داشته باشید:

امکان افزودن قابلیت : در طراحی وبسایت اختصاصی بر خلاف سایت های قالب آماده، شما می توانید هر قابلیتی که می خواهید را به سایت خود اضافه کنید و دستتان کاملا باز می باشد.

ادمین اینستاگرام آن پیج هم چون از نیت آن شخص خبر ندارد، درخواست استرداد وجه را برای مالک پیج می‌فرستد تا هزینه به حساب مشتری عودت داده شود. اینگونه شخص کلاهبردار از مالک آن پیج سرقت می‌کند. در حالت دوم نیز، آن شخص از خرید خود پشیمان نمی‌شود و منتظر ارسال محصول خود می‌ماند و به این ترتیب شخص کلاهبردار بدون پرداخت هیچ هزینه ای محصول را دریافت می‌کند که این نیز نوعی دزدی محسوب می‌شود.

ما به عنوان صاحب کسب و کار، در ابتدای فرآیند طراحی سایت و برآورد نیاز ها باید به مسئله استاتیک یا داینامیک بودن طراحی سایت خود دقت کنیم تا در به روز رسانی وبسایت خود به مشکل نخوریم.

پیشتر به این سوال پاسخ داده ایم که چرا باید هاست وردپرس بخرید و دلیل خرید هاست آلمان هم این است که دچار تحریم های وارده از سوی افزونه های خارجی مثل ووکامرس نمی‌شود.

وقتی کاربران به دنبال محصولات و خدمات حوزه ما می گردند، با دیدن وبسایت ما در نتایج گوگل از سایت ما بازدید می کنند و ممکن است از طریق آنلاین یا حضوری و یا تلفنی از محصولات و خدمات ما استفاده کنند.

تنوع طرح ها : امروزه در هر حوزه ای که باشید اگر بخواهی با استفاده از قالب های آماده طراحی سایت خود را انجام دهید به راحتی می توانید تعداد بسیار بالایی قالب آماده پیدا کنید که از طریق آن ها می توانید طراحی سایت وردپرسی خود را انجام دهید.

زمان طولانی پروژه : می توان گفت هر طراحی سایت اختصاصی بسیار زمان بر می باشد. به این دلیل که زمان زیادی صرف نوشتن کد ها و دیباگ کردن آن ها می شود.
کد های غیر اصولی : این موضوع کاملا روشن است که کد هایی که توسط یک برنامه نویس طراحی سایت زده می شوند بسیار اصولی تر از کد های قالب های آماده می باشد اما بدان معنا هم نیست که کد های قالب های آماده همگی به درد نخور باشند.

تمام استانداردهای سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) در وب سایت شما رعایت شده است و به راحتی می‌تواند رتبه های بالای گوگل را کسب کند.

در دنیای امروز و با گسترش اینترنت و افزایش تعداد کاربران، برای هر کسب و کاری لازم است که وبسایتی با طراحی سایت اختصاصی خود داشته باشد. با داشتن وبسایت، شما می توانید با رقبای خود رقابت و برند خود را مطرح کنید.

مزایای طراحی سایت به شدت زیاد است و اگر بخواهم تمام آنها را در اینجا برای شما لیست کنم، حجم مقاله زیاد می‌شود و باعث خسته شدن شما کاربران گرامی خواهد شد، به همین جهت چند مورد از خدمات طراحی سایت بزرگترین مزایای طراحی سایت را برای شما لیست خواهیم کرد. در ادامه با ورا وب همراه باشید.

شرکت ها برای خدمات خود نیاز به طراحی سایت شرکتی ای دارند که دارای صفحات مناسب و اصولی باشد تا کاربران گمراه نشده و مستقیما آنچه را که نیاز دارند ببینند.

این موضوع هم مانند زمان طراحی  کاملا به نوع وبسایت و امکانات و ویژگی های آن وابسته است و این عدد از مبلغ ۲ میلیون تومان و به بالا خواهد بود.

وقتی شما با یک شرکت طراحی سایت غیرحرفه ای قرارداد ببندید، اشتباهات بعدی نیز به دنبال این اشتباه اتفاق می افتد.

امکان افزودن قابلیت : در طراحی وبسایت اختصاصی بر خلاف سایت های قالب آماده، شما می توانید هر قابلیتی که می خواهید را به سایت خود اضافه کنید و دستتان کاملا باز می باشد.

اگر که میخواهید یک شبه به صفحه اول گوگل برسید اصلا سراغ سئو نیایید و به سراغ تبلیغات گوگل (گوگل ادوردز) بروید.

اگر که شما واقعا قصد دارید طراحی وبسایت را یاد بگیرید حتما موفق خواهید شد اما اگر فقط برای اینکه مبلغی را برای طراحی وبسایت خود به متخصص این حوزه ندهید به سمت یاد گیری طراحی سایت می‌روید، پشیمان خواهید شد.

بعد از اینکه شما سایت خود را طراحی کردید باید برای فروش چند برابر و همچنین دیده شدن شما در نتایج برتر گوگل و افزایش دامنه مشتریان وفادار و فروش نجومی، باید به سراغ یک سئو کار حرفه ای بروید و سئو سایت خودتان را به دست یک سئو کار حرفه ای بسپارید.

در پنج مرحله‌ای که در بالای صفحه وجود دارد، جزئیات اجرایی و روند طراحی سایت را به‌صورت کامل توضیح داده‌ایم.

گاهی شما نیاز به یک طراحی سایت خاص و خلاقانه با ویژگی هایی که در سایت های دیگر نمی بینید، دارید. اگر طراحی سایت شما به صورت اختصاصی باشد، سایت شما حرفه ای تر و متفاوت تر از سایت های دیگر است و امکاناتی دارد که در سایت های دیگر کمتر دیده می شود.

این یکی از پر تکرار ترین سوالاتی هست که همیشه از ما پرسیده میشه و من تلاش کردم که این سوال را در خارج از بخش سوالات متداول پاسخ دهم.

Report this wiki page